Bu arada ben sonradan öğrendim belki birine de faydam dokunur. İlk zamanlarda özellikle pişik kremi her bez açışta sürülmemeliymiş. O da sebep olabilirmiş tıkanıklık ya da yapışıklığa. Sadece doğuştan olmuyormuş. Ben her bezde pişik kremi sürerdim , öğrenince azalttım.