Arkadaslar bebegim 6 aylik genital bolgesindeki ic dudaklar yapisikmis ben hep supheleniyordum ama goturemedim baska rahatsizliklarida vardi ona onem verdim. Bugun doktorumuz net soyledi sorunca bakti ic dudaklari birbirine yapisikmis. Krem verdi duzenli kullan dedi. Sizin ya da yakininizin basina boyle bisi geldi mi yapabilecegim baska biaey varmi ya da kremle acilmazsa ne gibi durumlar bizi bekliyor. Buna sukur rabbim im beterinden korusun tskkrler hepinize