Kızlar bugün oğluşumun doktorunu aradım. Dediki 4.ay aşılarını nezaman vurdurduysan 1 ay sonrasında rota aşısınının 1.dozunu vurdurabilirsin çok sevindim. Hatta diyoki bi zararı yok sonuçta dış ülkelerde yetişkinlere bile vuruluyo.bu doktorum çok iyi egitim almış ve yurt dışındada egitim alan bir doktor ona güveniyorum :)