Selam canlar.oglum 4,5 aylık ve rota aşısını vurdurmamıştım sonradan kararımı değiştirdim vurdurmak istiyorum.hemşireye sordum aşıyı halen yaptırabilirmiyiz diye,bilmiyorum bi sorayım dedi ve diğer hemşire geldi dediki 5ayını geçirmeden ilk dozu vurmamız lazım diye.kafam karıştı niye bizim hemşire bilmiyor,vurdursam bişey olurmu diye korkuyorum.bilgisi olan varmı.