Pamuk_seker Shr26 https://www.e-bebek.com/sanbe-bebegimin-ilk-adim-ayakkabisi-p-20ysnbkayk006-0007/?gclid=CjwKCAjw26H3BRB2EiwAy32zhbkd8okR_QD11mdnT_uKOSoltw7qBTi1r8jL_zj-lbH5g_Omr31-3BoC8TYQAvD_BwE Bu canim bunda buldum numarayı
Pamuk_seker Shr26 yok almadim daha hafya sonu alirim sanriim yeterki no olsun 20 numara alacgim auan 19 tam.geliyor
Goktug4343 Pamuk_seker bnm oğlum da 11 aylıkken koşuyordu ☺️Oyüzden zor oldu ama adidastan çok memnunum
Pamuk_seker Goktug4343 😁😁😁😂minnak ayaklilar teşekkür ederim bakacağım 😊burda bir magaza puma adidas nike 3 markada bulunuyor bakarim bulamazsam e bebege gecerim malum virus cokta dolasamayacagim hayirlisi artik
Goktug4343 Pamuk_seker ben internetten aldım açıkcası ayağınada tam oldu fiyatıda uygun https://www.yalispor.com.tr/adidas-altasport-cf-i-bebek-spor-ayakkabi-mavi-2
Tontisimm Pamuk_seker adidas aldım çok hafif ayakkabı ve doktor onaylıymış ben başka model beğenmiştim aslında daha süslüydü😂 ama orda çalışan bayan tavsiye etmedi daha hafif olanını verdi hatta aynı ayakkabının bir beden büyüğünü almam lazım😁
Pamuk_seker Tontisimm bendw bulurum insallah oncelim numara sonra model secerim var guzelleri birde disardan bakayimda 😃