Deletedmom409 Singlemom 😂😂yani insan biraz rahatlıyor bu sefer bizi bırakıp eve dalıyorlar 😂 Amannn sağlıklı olsunlarda 🤲☺
Singlemom Deletedmom409 valla ben aksine daha çok yoruluyorum hep kapı arkasında köşeler de oraya gitme buraya gitme az kalmıştır sizinde ne dediğimi anlıcaksınız oyun bile oynamaya hep gezcek hanımefendi
Deletedmom409 zeynepalp burdan anladığım kadarıyla ortalama bebekler 9 10 aylıkken emeklemiş darısı başımıza inşallah ☺
smaktroll 3 aylıkken dönmeye başladı 5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı şuan 6 aylık ayaklarını hareket ettirerek sürünüp istedigi yere gidiyor tam emekledi emeklicek bekliyoruz 😅
Sahreyldrm Deletedmom409 ayynen öyle gerçekten gelişim açısından da iri bı bebek ama gören ya çok kilolu ya çok zayıf diyor konuşmak için konuşuyorlar gerçekten
Deletedmom409 Sahreyldrm aynen öyle çok haklısın canım valla benim kiz i da gören ay kızın ayına göre çok zayıf gelişmemiş diyorlar ama artık takmıyorum ☺
nicu Deletedmom409 tam 10 ay 15 günlükken emekledi şu an her yere tutunup kalkıyor sıralama yok hayırlısı bende çok geç emeklediğini düşünüyodum ama ortalama 9-10 ay sanırım
Deletedmom409 nicu aynen bi alttaki yorumdada öyle dedim 9 10 aylıkken emeklemiş oluyorlar ☺teşekkür ediyorum
Deletedmom330 6 aylık emekledi, 9 aylık ilk adımını attı. 10. Ayından beri baya yürüyor şuan 11 aylık koşuyor. Keşke biraz daha geç yapsaydı diyorum bende. İnanın daha zor oluyor. 🤷🏻♀️
Rbysf Deletedmom330 zor mu oluyor gercekten yürümeye başladıktan sonra ? Ben biraz daha rahat olurum saniyodum🤣
Rbysf Deletedmom409 6 aylik gibi yavas yavas basladi emeklemeye suan 8.aya girdik 10 gundur net sürünüyor gidiyo vs. Benim oglum da cok hareketli oturmak istemiyor yeni yeni oturmaya basladi kendi de emekledikten sonra oturuyor. Sen de kafana takma canim biliyor sun her bebek farkli belki de surunmeden yürüyecek bebegin
Deletedmom409 Rbysf çok teşekkür ederim canım benim olabilir çünkü benim kız baya hareketli yürümeye de meyilli bakalım hayırlısı olsun inşallah ☺
Deletedmom330 Rbysf yürümeye başlayınca koltuğa tırmanmada başlıyor ama inmeyi bilmiyor. O yüzden hep başında durmak zorundayım. Koltuğa çıkmaya bayılıyor. Tehlikeler daha çok oluyor ne zaman ki tehlikeyi bilene kadar.
Rbysf Deletedmom330 him benim oglum da tutup kalkmayi öğrendi 🙄besikten de tutup kalmayi ogrendi aksama kadar peşinde yim🙄🤓 8 aylik oğlum
TheLatte Deletedmom409 6.5 aylıkken emekledi. Belki sizin bebeğiniz direk yürüyecek sağlıklı olsunda varsın geç yapsın bazı şeyleri. Emekleyip yürüyünce daha zor 🤭