Adaninannesiii hiç bilmiyorum ben doktoruma sormadan kullandım canım doktorum gerek yok demişti korseye ama etrafımdaki herkes tak biz takmadık sarkma oldu falan dedi bende taktım bi ara hergün kullanıyordum şimdi aklıma geldikçe takıyorum 21 gün oldu doğum yapalı 1.5 kilo fazlam kalmış şuanda