Merhaba canim , benim kizim 1 bucuk aylik , 5 güne bir veya 3 güne bir kaka yapiyor, korkmana gerek yok en fazla 10 güne kadar bile kaka yapmayan bebekler var buda gayet normal , cünkü büyüme asamasinda olan bebekler genellille toletlerini geciktirirler.