Gizemlina3410 Cevriyerdogan kızım 2.5 aylık değişiyor bazen 4 5 bazen 2 3 bazen cosuyor 6 7 yi buluyor😂
Song Biz 35 gunkuğuz bızım de gunde ıkı kere baya yogun yapıyor bıkac kez de daha az ama ıkı gundur asırı derecede ıkınma war ,kendı cıkarmaya calışıyo gazını kakasını ve kıpkırmızı oluyor .uykuda hep kalıtesız her an uyanıyo gıbı sizin de oyle mu
Mihrana Song bizim uykuda bir sorunumuz yok Allaha şükür ama kakasını 2 3 günde bir yapıyor ve o benim canımı sıkıyor alttan çok güzel gazını çıkarıyor
Cevriyerdogan Ece_20 Benim oglumda gunde bir kere bazen iki gunde bir yapiyor da hemsire normal degil dedi 3-4 yapmaliymis sizinkine dedilermi oyle
Kayraninanesi Benim oğlumda 35 günlük iki gündür yapamıyor bugün hastaneye götürdüm ilaç verdi ondan sonra rahatladı çocuk biraz
Babyboysrc Kayraninanesi benim bebeğim de 2 ay 20 günlük ben müdahale etmeden kesinlikle yapamıyor ama doktorumuz herhangi bir ilaç vermedi sadece fitil önerdi onu da sürekli vermek istemiyorum 😞size hangi ilaç verildi acaba😊
Mommy-mh Cevriyerdogan bana da doktor 10 güne kadar yapamaması normal dedi ama anne sütü ya da mamayla beslenmesi de etkiliyomuş bu durumu.
lavieestbelle benim kizim bir bucuk aylik günde en az 3 4 kez kakayla doluyor bezi bende bir süre sonra azalir diye okumustum hatta anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmamasi normal diye aklimda kaldi
minikkoglumm Babyboysrc nasl müdahalede bulunuyosun? bn ayaklarını ovuyorum yada karnına dgru götürüyorm ama faydası dokunuyomu bbgime bilmiorm bnmki de zorlanıp yaparkn
Babyboysrc minikkoglumm zeytinyağ ı ile poposuna masaj yapıyorum çok ağladığında kulak çöpüyle uyarıyorum ama onu yapmak da doğru değil 😞
Azerikizi Oglum 2ay9 gunluk 2gunde 1yapiyo herşey normal. Mamayla beslenen cocuklar gec yapiyomuş benimkide mamayla besleniyo yalnizca. Anne sutu alanlar gumde 3-4 defa
Kayraninanesi Mihrana kabızlığı için duphalac verdi gazı içinde nurse harvey önerdi aldık çok şükür iki gündür iyi eskisi kadar ağlamaları ıkınmaları yok tuvalete de çıkıyor
peksokomelli Bizimki de 1, 5 aylık alttan uyarmadan yapamıyor. Sadece anne sütü alıyor. En fazla 6 gün bekliyorum yapmazsa uyarıyorum maalesef. Aslında kakası normal ama mesele işte çıkaramaması.