Ikrabebek bilmiyorum canım ne desem yalan olur. Sürekli sağarak bebeğini büyüten bir anneye de rastlamıştım postun birinde, sağınca kesilir diyenlere de rastlıyorum. Sen bi kaç gün sağarak vermeyi dene ama biberon kullanma kaşıkla ver istersen sütü de mamayı da sonra emzirmeyi tekrar dene belki bi kaç gün sonra biberonu unutup emmeye başlar. Sağdığın sütün fazlasını dolaba da koyabilirsin 6 ay buzlukta ömrü varmış sütün biterse eğer dolaptan çıkarır verirsin.