Tgbrl bize verdiği mama çok acıydı pekmez karıştırdık içirmeye çalıştık sevmeyerekte olsa içti ama çok kustu☹️ Çok fena ishal yaptı su gibi. Süt ürününü yemeyi kestim o mamayı da kullandım doktorun verdiği ama hala yüzü düzelmedi. Biodermanın 3 tane ürünü verdi çok pahalı 219 tl verdik ve 3 gün kullanabildik kortizon içerdiği için tekrar kulanamadık☹️Yani boşuna evde bekliyor hiç bir etki yapmadı. Doktorada çok kızdım ihtimal üzerine yürüdü atopik dermatit yani inek sütü alerjisi büyük ihtimalle dedi. Sende süt diyetine gireceksin, süt ve süt ürünü olan hiç bişe yemeyeceksin dedi. Yemedim 5 gün ve önerdiği mamayı da kullandık. Cildi yine aynı. Bugün aradık görüştük o zaman atopik dermatit değildir sen süt ürünlerini yiyebilirsin bi alerjik testi yaptırın oraya yönlendireyim dedi. O kadar rahatca. Kaç gündür kendi kendimi yedim sütüm azaldı bebeğime öyle üzülüyorum.şuan napacağımı bilmiyorm herşey alerji testine bağlı😞😞