Kalimbanne mge1 sleepy denedik hiç emmiyor eşim bir sürü bez aldı primada karar kıldık söyledim daha uygun fiyatlı bir beze geçelim diye ama istemedi 🙈 eşim çok ilgili bir baba oğlumla ilgili kararları birlikte veriyoruz
Emine7 Kalimbanne benim oğlumda 9 kg ben canbebe kullanyrm 4 numara sey yaptm lastklerını cıkartyrm hıc ız yapmyorr
Zeynepzey Kalimbanne benim kızımda 10 kg baldırları geniş olmasına rağmen 4 numara prima premium care kullanıyorum 4 numara zaten diğer markalara göre daha büyük 5 numarada çok büyük olur diye düşünüyorum ama prima hep iz yapıyor zaten
Kalimbanne Zeynepzey 🤦🏻♀️ Kafayı yiyeceğim rahatsız oluyorda söyleyemiyorsa yavrum çok üzülürüm oğlum kilo alana kadar iz yapmıyordu 🤷🏻♀️
minedmr Kalimbanne Oğlum şu an 10 kilo ve iz yapma durumu bizde de 9 kiloda başladı. İçim rahat etmedi 1 aydır prima pure 5 numara kullanıyorum.