Kalimbanne Bebeğim daha yeni 9 kilo oldu ve 9 kilodan başlayan prima premium care iz yapıyor eşim 5 numaraya geçmek için erken olduğunu söylüyor ben de geçmemiz gerektiğini düşünüyorum siz nasıl yapıyorsunuz
Kalimbanne Tuba Betul055 eşime söyledim ben de ama o da daha yeni 9 kilo oldu olmadı foruma sor boşuna tekrar 4 numaraya para vermeyelim dedi 😁 teşekkür ederim 🌸
Zask Kalimbanne 5 numara büyük oluyor. Prim kalıpları büyük. Bizde de aynı şey olmuştu oğlum 8600gr. 5 numara aldık büyük 🤷♀️
Mom9 Kalimbanne benim kızım 10kg hala 4 numara kullanıyoruz. Daha yeni iz yapmaya başladı. Bi dahaki pakette 5e geçicez
Sevilayy_1 Kalimbanne canım kiloya takılma bazı bebeklerin bacak kısmı daha kilolu şu var prima hep iz yapıyo🤦♀️İç bantlarını koparabilirsin küçük paket denemek için al
mge1 Kalimbanne bez değiştirmeyi düşünür müsün bilmem ama sleepynin ara boyları var 4le 5 numara arası 4+ diye bi ara boyu var gayet iyi geliyo
Kalimbanne mge1 sleepy denedik hiç emmiyor eşim bir sürü bez aldı primada karar kıldık söyledim daha uygun fiyatlı bir beze geçelim diye ama istemedi 🙈 eşim çok ilgili bir baba oğlumla ilgili kararları birlikte veriyoruz
Annesirintugceuzun Kalimbanne Eşiniz haklı. 4 numara zaten 9-14 kilo. Ben kızıma 6 ayından beri 4 numara kullanıyorum aynı bezden. Şu an 18,5 aylık. 👌