Ozge-aman kucaktan hiç inmedi. Normalde geceleri çok güzel bi uyku düzeni vardı biliyorum erken bir süre düzen için ama 15-20 gündür hiç şaşmamıştı. 8.30 uyur 12 de kalkar sonra 4 de uyanır sonra 7 de gün bsşlardı ama şuan uyku mahvoldu. Gündüzde uyumadı 11 saate yakın ayık kaldığı oldu. 38 günlük olduk bittimi dedim bugün acaba ama hala huysuz mızmız memeden ayrılmıyor emiyor emiyor çok emdiği için çok kusuyor 🤦🏻♀️