DFM Peki size biogai doktorunuz mu verdi kendiniz mi alıp kullandınız ? Şu yüzden soruyorum benim bebeğim ilk 13 günlükken gaz sancısı başlamıştı ve ben ne olduğunu anlamamıştım ilk defa öyle birşeyle karşılaştım ve bebeğim ağlama krizine girmişti çocuk acile gittik gazı var dediler hiç bi şey yapamayız 20 günden önce hiç bi şey kullanmayın bağırsakları delinir dedi doktor üstüne basa basa vermedi