Canan09 Doktor da 6 aylık olduğunda gel dedi. Benim bildiğim prematüre bebekler daha çok gözlem altında olmalıydı ama böyle dedi. 3 ayımız var doktora gitmemiz için yada özel de daha iyi bir doktora gidicem. Eşim de bende mama vermekten yana değiliz ama bazen akşamları ağlama krizi tutuyor. E 2-3 saat de memede kalıyor bir kaç dakika aralıklarla dolmasına da müsade etmiyor napıcam bilmiyorum 🤷🏻♀️🤦🏻♀️