Bebeğim 52 günlük. Doktorumuz ilaç önermedi , hepsi para tuzağı dedi .ama kızım gündüzleri cok huzursuz ,uyutamıyorum. Gazdan mi diye dusunuyorum. Kakasini düzenli yapiyo, gun de 5 , 6 defa
.ama sürekli ıkınıyor. Ne önerirsiniz , bide onu deneyelim diyorum