pasaninannesi wee baby aldık biz hiç memnun kalmadık yenidoğan biberonu verdiler bir baktık şelale gibi akıtıyor hemen gittim Philips avent aldıkta şimdi rahatız çok şükür 🙏 numarası var ayına göre biberon ucu alıyorsun üstelik anne göğsüne benzediği için Bebekler almakta zorluk çekmeden alıyor