defnesmomm Deletedmom304 benim vermem gerekiyor zaten canım, idrar yolu enfeksiyonu olduğu için özellikle veriyorum.
jap 1prens1prensesannesii doktorlar gerek görmüyor anne sütünden alıyo suyu da diye. Ama ben hep verdim kızıma. Kırklıyken zemzem verdim günde 3 çay kaşığı. Kırkı çıktıktan sonra da yaz mevsimiydi çok terliyodu susuz kalmasın diye vermeye devam ettim
Yildirims 1prens1prensesannesii ısrarla su ver diyenler olsa da ben emzirdiğim için vermedim . Bebeğimiz bezinde pembelik oldu ve çok terlediği için 6. Ayımız dolmadan doktor başlayın vermeye dedi
Yildirims 1prens1prensesannesii Telefonda idrar tahlili demişti , çok sık olmadığını bir iki kez denk geldiğini söyledim şu an 4.5 aylık . Aslında ÖNERMİYORUZ ama sizi mamaya başlatmayalım su vermeyi deneyin dedi. Çok terlediği için de etkiler dedi
Balbademim3 1prens1prensesannesii doktorum ek gıdaya geçince 1 çay kaşığı verebilirsin anne sütü yeterlidir dedi
1prens1prensesannesii Yildirims bugün bizde de pembeli turunculuk vardı. Aradım üre kristalleri sık emzir dedi zaten saat başı yada 1.buçuk saate bir emziriyorum. Sanırım vücut su kaybediyor. Bende verdim valla. Yada enfeksiyon var
Seda_123 1prens1prensesannesii 5 aylık sadece anne sütü alıyor kızım normalde hiç su vermiyordum ama idrar yolu enfeksiyonu olmuştu 2 hafta önce 1 2 çay kaşığı verdim mecbur o zamandan beri her gün veriyorum çocuğun içi yanıyor galiba hemen içiyor
Yildirims 1prens1prensesannesii inşallah yoktur , bende 1.5 saate emziriyorum . Bizimki de emme sıklığını sormuştu
Aslancikk 1prens1prensesannesii bizde anne sütü ile besleniyorum doktorunuz gerek yok ama havalar çok sıcak günde bir iki çay kaşığı kaynamış ılık su ver dedi..ben doğduğu günden beri veriyorum
nazanay 1prens1prensesannesii Kizimda da olmustu. Doktor bana da bol bol emzir dedi. Oyle yaptim ve gecti. Sadece anne sutu alan bebeklere su gerekmiyor evet. Susadigini dusundukce emzirmek daha iyi demisti doktor. Boylece hem su hem de sutun icindeki besinleri alabiliyor. Su verenler de var, bir sorun yok tabi ki. Sadece suyun midede kaplayacagi yeri sut kaplasin diyor doktor. Illa verecekseniz de emzirdikten sonra verirseniz, suyla doyup memeyi az emmez en azindan.
Deletedmom413 1prens1prensesannesii Dogdugundan beri her emzirme sonrasi 1 2 cay kasigi verdim pamukcuk olmasin diye
Deletedmom304 BaharBebek34 siz hiçmj su vermiyorsunuz peki?yazin bu sicak havalarinda ve bebe kaç aylik Siz vermelisniz zamanla su içemeyecek redd edecek bile.en azindan 1 kaşık.genede en iyisinj siz bilrisiniz tabi ben kimimki😊
BaharBebek34 Deletedmom304 estagfurullah. Ben hiç vermiyorum henüz, bebiş 1.5 aylık. Çişi, kakası normal. Emmesi de iyi, mamayı yemesi de. Şimdilik bir belirti görmedik🤷🏻♀️Olursa tabii ki dr a tekrar danışıp veririz, karşı değilim su vermeye…
imgesi Ruyamm cocuga su vermek icin 2 neden vardr ya özel bi durumu vardr yada ek gidayla vesleniodur baska sebep olamaz. Anne sutunun yuzde 87 si zaten su bu 2 sebep disinda su verilmez. 2 kasikta olsa verilmez. Ozaman az die pekmezde verelim balda.. bole sacmalikmi olur… herseyin bi zamani var… hic kusura bakmayin her doktorun dedgni yapmiotm ben… bir doktor bse dese muhakkak baska doktora da gidiorm arastiriorm sonra ne olmasi gerekiosa yapiyrm. Bilmem anladnzmi
Ruyamm imgesi pekmezle balın sakıncalı olduğunu herkez biliyor suyuda kafasına göre veren annede yoktur sanırım ben amne sütü veriyorum sadece günde 2 çay kaşıgıda su veriyorum bana bunu diyen Ankara koru hastanesindeki profosör doktor söyledi adam demekki kasaptan aldı profluğunu