milasmommy Deletedmom304 hem özel hem devletteki doktorumuz dedi canım. Mama da anne sütüne yakın formülde üretildiği için gerek yok denildi. Kızım 36 günlük. Sezeryan doğum yaptım ilk an sütüm gelmedi hastane hemen mama hazırladı ama kızım onuda içmedi biberon tutmadığı için o an doktora kayınvalidem mamayı alırsa birde su verelim ardına bebenin içi yanmasın diyince doktor uçtu kayınvalideme resmen. Hep sizin gibi düşünceler yüzünden veriliyor resmen rica ediyorum karışmayın yenidoğan bebeğe neyin suyu dedi. Daha sonra 18 günlükken bebeğimde emme fazlalığı oluşunda yani 30 dakikada bir emince göğsüm boşaldı doktor mana takviyesine başlayalım olmazsa dedi o an yine su konusu açılınca gerek yok formülü anne sütüne en yakın şekilde üretiliyor suya ihtiyaç duyulmaz ille için rahat edecekse ver yinede sen bilirsin artık karışmıyorum ben yeni nesil annelere dedi. Niyetim benimde ortalık karıştırmak sağdan soldan duyduğumu söylemek değil ama en azından ek gıdaya geçiş yapana kadar ben karşıyım. Olur da mecbur kalır kızıma mamaya başlarsam yine de vermeyi düşünmüyorum 🤷🏻♀️
1prens1prensesannesii Didem52miray zaten oğlum çiş yaparken ağlıyor yapınca rahatlıyor. Sanırım enfeksiyon tarzı birşey var. Ona istinaden bile veririm artık
tosuncukannesi 1prens1prensesannesii her doktorun oldigu gibi her annenin düşünceside farklı bu konuda 🤷 hamileyken 6 aya kadar su vermicem demiştim çevremden 2 kişinin çocuğu küçükken hastanelik olmuş susuz kalmış ve yoğun bakımda yatmıştı onları düşününce her mamanın ardından 1 çay kaşığı vermiştim
Aybukebkl 1prens1prensesannesii anne sütü alıyorsa gerek yokmuş ama havalar sıcakladı doktorum her beslenme sonrası Çok azverebilirsin dedi ağzınıda temizler dedi çünkü benim bebeğimin üstü beyaz oldu pamukçuk değil ama
Ruyamm Deletedmom304 anne sütünde su çok biliyorum ama 1 çay kaşığı suyla midesi dolmaz sonuçta havalar sıcakken verilmeli diyorum ben
Eminos 1prens1prensesannesii ben verdim iki emzirme arasinda arkadasım verilmez diye vermedi simdi cocugu su sevmiyor kesinlikle
asz Deletedmom304 sana katılıyorum canım.bizim bi komşu ilk bebeğinde yapti bu hatayi..çocuk mama ile besleniyirdu.böbrekleri susuz kalmiş kaç gün yatti hastanede.az daha gecikseymiş böbrekleri iflas edecekmiş demiş doktor.allahtan çocuk fenalaşıyorda götürüyorlar yani.geçmiş olsuna gitmiştim hiç unutmam.
Annesirintugceuzun 1prens1prensesannesii Sadece anne sütü alan bebeğe su vermenize gerek yok. Anneden bütün ihtiyacını alıyor zaten. Midesini suyla doldurmayın. 👌🤗 Ben vermedim. 6 ayından sonra su içmeye başladı ve şu an su aşığı. 18,5 aylık. Sürekli su içer 🤦🏻♀️😅
imgesi 1prens1prensesannesii verilmez kardesim verilmez artik.verende varsa yanls yanls yanls. Kacinci yuzyildayz hala yorumlarda verioz diyen var. Cocugun bagirsaklari musait degl suya yada kati besine vermeyin yahu.
Ruyamm imgesi kaçıncı yüzyılda olmasıyla alakası nedir? Cocuğu sadece suyla beslemiyoruz günde 1 veya 2 çay kaşığıyla midesi dolmaz ki günde baya süt içiyor millet kafasına görede vermiyor suyu doktora danışarak veriyor o zaman hiç bir konuda doktora sormamıza gerek yok
Zeyzey2019_ 1prens1prensesannesii bu tamamen bebeğinizle alakalı bir durum. Hava sıcaksa anne sütü yetmiyor bazen. Kızımda öyle olmuştu. 4 aylık civarı benzinde turuncu lekeler görünce başladım günde yarım fincan su vermeye doktorunun tavsiyesi ile.
Deletedmom348 1prens1prensesannesii En büyük sorunumdu. Doktora defalarca kez sordum verilmez verilmez dedi. Sıcaklar başladı bebeğimin idrarında koku ve idrar da azalma başladı ağzı kupkuru çocuğun. Durumu yazdım. Bu sefer de evet günlük 30 ml İ geçmeyecek şekilde belirli aralıklarla verin dedi. Veriyorum. Bazen içmiyor çok zor içiyor. Ama içmesi lazımmış.
BaharBebek34 Deletedmom304 benim iki tane cok tecrubeli Doktorum var. Meme-mama şeklinde gidiyoruz bebeğimle, ikisi de su verilmesine karşı🤷🏻♀️ Sadece biri kabızlık ya da az çiş (ya da renkli çiş) olursa biraz verebilirsiniz dedi/ onun dışında ikisi de önermiyor kesinlikle. Mama zaten suyla yapılıyor ve mamalar anne sütüne çok yakın. Bebeğin su ihtıyacı kesinlikle olmaz dediler. Has olursa zaten belirti olarak kendini gösterirmiş. aptamille başladık, şu anda hipp kullanıyoruz.
Deletedmom304 BaharBebek34 siz hiçmj su vermiyorsunuz peki?yazin bu sicak havalarinda ve bebe kaç aylik Siz vermelisniz zamanla su içemeyecek redd edecek bile.en azindan 1 kaşık.genede en iyisinj siz bilrisiniz tabi ben kimimki😊
Ltfy Açıkçası doktorlar elbet doğru olanı bilir ama çoğuda doktor olmak için olmuş. Özele götürüyorum kızımı kaç doktor değiştirdim en basiti gece beslenmesini 2si kes 3ü 4saati geçirme dedi ki kızım 6aylık hangisine inanır hangisini uygularsın. Burda devreye bebeğinizi iyi gözlemlemrniz ve ne istediğini anlamanız lazım. Kızım mama ile besleniyor ve 1haftalıktan sonra her beslenme arkası ve gün içerisinde hep su verdim. Şuan su biberonunu gördüğünde kuş gibi ağzını açıyor biz içerken bile öyle bakıyor ki istiyor belli. Şimdi bu çocuğa nie su vermiyim ne zararı var. Su hayattır hayat. Hep bu mantıkla ilerledi ve şuan günlük neredeyse 60cc su içeriz. Hem gaz çıkarmasına hem kabız olmamasına herşeye faydası vsr. Biride çıkıp suyun verdiği zararı bahsetsin ya gerçekten birazda bebeklerin isteğine bırakın. Herşey kitaplarda yazdığı gibi olmuyor
Gdogru 1prens1prensesannesii 4 aylıktan beri veriyorum ebenin tavsiyesiyle. Hava çok sıcak ve çişi koyu renkliydi
imgesi Ruyamm cocuga su vermek icin 2 neden vardr ya özel bi durumu vardr yada ek gidayla vesleniodur baska sebep olamaz. Anne sutunun yuzde 87 si zaten su bu 2 sebep disinda su verilmez. 2 kasikta olsa verilmez. Ozaman az die pekmezde verelim balda.. bole sacmalikmi olur… herseyin bi zamani var… hic kusura bakmayin her doktorun dedgni yapmiotm ben… bir doktor bse dese muhakkak baska doktora da gidiorm arastiriorm sonra ne olmasi gerekiosa yapiyrm. Bilmem anladnzmi
Koala Verilmez diyorlar, ben de vermedim ama keşke verseydim diyorum, şimdi havalar çok sıcak 10 aylık oldu, içiremiyorum sevmiyo, baştan verseydim azıcık, alışırdı şimdi sıkıntı yaşamazdık
Woody 1prens1prensesannesii doktor teklif et İçerse bi küçük kahve fincanı kadar verebilirsin. İçmezse zorlama dedi