Balteknem Deletedmom348 37.5 calpol veriliyo belki vucut sicakligi odur hava malum cok sicak dustan sonra baktiniz mi
Balteknem Deletedmom348 genelde dis veya vucuttaki enjeksiyondan dolayi oluyo hangi ne tur ates olcerle olcuyosunuz
Balteknem Deletedmom348 alindan olcenler yakindan ve uzaktan olctunuzde farkli cikiyo 37 normal diye biliyorum37.5 oldugunda ates oluyo ve benim bebegimde ayni vucudu bazen sicak bazen soguk oluyo ben havalardan diyorum cunku vucutlari cok nazik
Deletedmom348 Balteknem evet ben ateşölçerimize de çok güvenemiyorum uykusunda çıkar haberim olmaz diye ödüm kopuyor
Deletedmom_50 Sevgili anneler bir buçuk aylık bebeğim, elini emiyor. Bunu neden yapıyor? Benim tek sebep bildiğim diş çıkarırken ellerini emiyorlardı, o da 5-6 aya tekabül ediyor, değil mi. Neden el emerler başka sebepleri nedir? Sadece keşfettiği için mi acaba?
Balteknem Deletedmom_50 ben dediginiz gibi biliyorum ama 1.5 aylik diyince bir sasirmadim degil acikcasi saglik ocaginda kilo kontrlu iyimiydi
esra0474 Deletedmom_50 Tekrar merhaba. El emme meselesi gelişiminin normal ilerlediğini gösterir. İlerleyen süreçte yemeğini ağzına götürmenin başlangıcı diyebiliriz. ☺️
Deletedmom_50 Balteknem çok çok iyi hem de. Alması gereken gram aralığından hep bir tık fazlasını alıyor zaten. Sebep açlık olabilir mi diye düşündüm ben de ama mümkün görünmüyor bu durumda. Ben de şaşırıyorum çok erken wllerini emmesi için.
esra0474 Tekrar merhaba. El emme meselesi gelişiminin normal ilerlediğini gösterir. İlerleyen süreçte yemeğini ağzına götürmenin başlangıcı diyebiliriz. ☺️
Balteknem Deletedmom_50 bende sasirdim ama normaldir benimkide hep el emme ve yalanci memesini cikarip elini emer ac olmadigi halde ama beni dusundurur acmi diye olsun sizinki erken ellerini kesfediyo belkide eldivenlerini cikardiginiz icindir
Alinaninannesi Balteknem sonra parmak emmeye dönüyor o 😅 bi nevi kendilerini rahatlatma şekli aslında 2 yaşına kadar bi sakıncası yok diye biliyorum . Hatta bu şekilde kendilerini rahatlatması iyi bir şeymiş