Balteknem Öğürüyor ya birde çok huysuz. Yani hiç çıkarmıyor elini. Acaba diş vermeye de başlayabilirler mi? Benimki hep erken de herşeyi. Bende korkuyorum. Çünkü vücut sıcaklığı da 37 oluyor bu ara. Elimi sokturmuyor ağzına. Açmaya çalışıyorum kızıyor.