Eboraykoglu biz dün 2 aylık olduk, doktor kontrolümüz vardı. Doktorumuz ilk 2 ay gündüzleri istedikçe en fazla 2 saatte 1, geceleri en fazla 3 saatte 1 kaldırıp emzir demişti. Aynen öyle yaptım. Dün kontrolde doktorumuz artık 2 aylık olduk gece uykularını 4-5saate uzatabilirsin Uyanmazsa sen de dinlen uyandırma 5 saatte kalkarsan yeterli dedi.