Eboraykoglu
Merhabalar ☺️
Bizde sarılığa yakalanmıştık ne yazık ki. 1.5-2 saatte bir muhakkak uyandırır emzirirdim. O şekilde sarılığı atlatabildik 😌
Onun dışında emme saati 3 saati geçmez ise iyi olur kan şekeri açısından. Henüz küçük yavrucak ☺️
Sağlıkla büyüsün inşaAllah 🌸