Kocayanakannesi amin inşallah.geçer merak etmeyın goz acıp kapayıncaya kadar. 2. Ay cok kolay gecıyor zaten olumlu hep olumsuz bır yanı yoktu uykuda huysuzlukta falan 3. Ayın basında bır hafta atak donemımız oldu yıne gunduzlerı huysuzlastı sonra oda gectı sımdı tekrar ıyıyız🙂 canları sagolsun saglıkla buyusunlerde gerısı muhım degıl