asafoglum Kocayanakannesi O zamanlarda emziği düşüyor evet şimdi düşmüyor bizimkinin bende her dk kalkıyordum bebek hergün olağanüstü şekilse büyüyüp huy değiştiriyor bence diyordum emziği ağzına bantlayacam oğlum yeter isyan diye😬 Ben bebelac gold kullanıyorum 3420 doğdu 200 gr düştü 2 gün sonra. geçen hafta aylık kontrolde 4425 ti.Çok şükür korkuyordum kilo almayacak diye. 500-1500 arası kilo ideal zaten 👍 Ben sağlık ocağına haftalık gidip tarttırdım kontrol ettim kilo almıyorsa dedim başka yöntemler deneyim mama değişim falan ama iyiydi.
Kocayanakannesi asafoglum bakalım bizimki ne kadar kilo almış, öyle çok kilo verince bende de bir korku oluştu umarım mama iyi geliyordur da toplamıştır evladım. Birinci ay aşınız nasıl geçti canım, ateş vesaire yapmıyor hepatit dimi?
Kocayanakannesi milasmommy aslında gece uyuması daha iyi, teşekkür ederim bende kafama takmamaya çalışıyım o halde ☺️
milasmommy Kocayanakannesi hata uyumayan bebek kiloda almaz dediler yine ille mama vereyim diye inatlaştılar ama sadece anne sütü ile ilk ay 1.455 kg aldı kızım.
asafoglum Kocayanakannesi Almıştır sende farkedersin zaten merak etme mama güzel besliyor kilo bakımından anne sütüne eş değer olmayabilir ama yinede iyi.Çok iyi geçti bacaktan yaptı hemşire yakıyor sanırım ondan bağırdı.Ateş huysuzluk vs yapmadı.Sana hemşire diyecektir ateş düşürücü ver yada verebilirsin diye verme ateşini ölç saat başı ben öyle yaptım çok yükselmediği sürece verme ilaç👍 zaten doğdukları gün oldukları aşının 2.si o zamanda ateş vs yapmamıştı
Kocayanakannesi milasmommy oh maşallah kuzuya, bana da öyle diyorlar “uyumuyor beslenmez” . Bu insanlar hep çok biliyorlar zaten.
Payan Kocayanakannesi 26günlükken başlık açıyorsanız benimki 10aylık oldu ben öleyim😂😂 zamanla düzelir inşaallah annesi
Kocayanakannesi Payan Allah yardımcınız olsun vallahi çok zor. Bende o zamanlara gelince gece deliksiz uyur sanıyordum 😂
Twinsmomtwoboy Kocayanakannesi su sac kuratma sesi aciyorum canim biraz olsun daliyor sonra uyuyo denedinmi
Kocayanakannesi Twinsmomtwoboy bize onlar hiç etki etmiyor maalesef canım 😔 ne fön sesi, ne beyaz gürültü, ne piş piş sesi ne de ninniler her yolu denedim. Dün bütün gün uyumamıştı bugün de hiç uyanmadı yorgunluğundan 🤦♀️ sürekli beslenip uyudu.
Arasannesi Kocayanakannesi bebek kolikse olur.bebegım o donemler 15 er dakıka uyurgerı uyanır bıde emmek ısterdı.hepsı gazdanmış.damla kullandık sımdı cok rahatız 1. Aydan sonra gece uykularımız tamamen rutıne bındı
Arasannesi Kocayanakannesi aksam 8 de muhakkak uykuya gecmıs oluyor.zaten uyumazsa uykusuzluktan aglar yanı zorla ayakta tutamıyorum İstesemde🙂 sonra gece 12-1 gıbı emmeye kalkar.sonra duruma gore 5-6 gıbı bır sonrakı de 8 de emer yanıma alırım 10-11 e kadar bırlıkte bıraz daha uyur kalkarız
Duygusm Kocayanakannesi Peki memede, kucakta, anne göğsünde vs hiç bir şekilde uyumuyor mu? Öyleyse bir sıkıntısı vardır kuvvetle muhtemel.
Kocayanakannesi Duygusm biz mamayla besleniyoruz ama ben göğsümü yine de veriyorum onu sakinleştiriyor. Göğsümde uyuyor yerine koyuyorum uyanıyor anında.
Duygusm Kocayanakannesi Yine göğüsünüze yatırıp uyutabilirsiniz. Biz 3 aya yaklaştık, uykusunu alması için gündüz öyle uyutuyorum.
Arasannesi Kocayanakannesi 3 ay 12 gunluk olduk bugun.sızın de 2. Ay da tam oturmus olur ınsallah merak etmeyın. 1. Ay bıraz sallantılı geçiyo sonra duzene bınıyo gece uykusu.gunduze çare bulamadım malesef🙂 ne yapsam da uzun uyumuyor en fazla yarım saat
Kocayanakannesi Arasannesi inşallah bizimde dediğiniz zamanlarda düzene girer 🙏 ilk ay hiç biticek gibi geliyor, ben de bir an önce şöyle 3-4 aylık olsun istiyorum ☺️