üç buçuk aylık olduk. bir iki haftadır geceleri açmıyorum. çünkü kaka sıklığı azaldı. gece 2-3 gibi açtığımda mutlaka kaka olurdu. sonraları 4-5 gibi açtığımda da kakasız olmaya başladı. sabaha doğru kaka yapıyor artık. o yüzden sabaha kadar açmıyorum şimdi. zaten gece 2-3 saatte bir uyanıyor. alt değiştirme olduğunda emzir alt değiştir uyutmaya çalış derken bir buçuk saat geçiyordu. böyle daha iyi oldu. bence kaka yapmıyorsa ve pişik de olmuyorsa gerek yok.