vize25 Tüm gece uyuyan bebeklerinizin bezini değiştiriyor musunuz? Biz gece beslenmesini bıraktık. Kızım 8′ de uyuyor. Sabah 5 buçuk 6 gibi uyanıyor. Ben kalkıp uyurken bezini değiştiriyorum bir kere. Rahatsız olacağını düşünüyorum. Hiç değiştirmesem bir zararı olur mu acaba?
Gdogru vize25 kızım 5,5 aylık. 3, 5 aylıktan beri gece 7 8 saat uyuyor. Değiştirmiyorum ben. Zaten gece çok fazla çiş yapmıyor. Kakasını da yaparsa uyanınca yapıyor. Uyanırsa değiştirin bence, uykusunu bölmeyin.
Saripapatyaannesi34 vize25 bebeğinizin gece uykusunu bölmeyin bence çünkü o şekilde alıştırırsanız sürekli uyanacak uykusu bölüncek
YaseminAran vize25 şuan 5 ay 21 günlüğüz 3. ayımızdan itibaren gece bez değiştirmeyi bıraktık hiç pişik olmadık pipoyla pişik kremini sürüyorum yada pudralıyorum hiç sorun olmuyo boşuna çocuğu rahatsız etmeye gerek yok derim
vize25 Saripapatyaannesi34 Bezini yatağında değiştiriyorum. Gözünü bile açmıyor, uyumaya devam ediyor. Hafif pişik oldu. Ben kalkıp değiştirmediğim için oldu diye üzülüyorum. Merak ettim gece bez değiştiren var mı diye.
IkraAsel Bencede uykusunu bölmeyin, birde alışkanlık edebilir bu durumu bezi dolmasa bile değiştirmenizi ister huysuzlaşır
Canan2727 vize25 masallah canım benmde 2ay 16günlük bnmkide 9da yatıyor Bi ara 12gibi altını temizliyorum uyansada emziriyorum tekrar dalıyor zaten uykuya 1defa degstriyorum ben genelde yapmış oluyor çünkü
BalkizimBaloglum2 Gece uykusunu bolmeyin ben 2 ayliktan beri bölmüyorum akşam yatmadan once pişik kremi sürüyorum zaten kaka yapmiyo gece ciside cok az yapiyo
bidunyamutluluk Ben 3 aydan sonra gece değiştirmeyi bıraktım. Yatarken değişip yatırıyorum sabah uyandığında dolmuş oluyo gece çok sık uyanıyor zaten bı de bez değişince uykusu tamamen kaçıyor . O yüzden ellemiyorum. Gece yatarken krem sürüyorum pişik olmuyor
Deletedmom896 vize25 gece kaka olmadıktan sonra çok dolu çiş yoksa ellemiyorum saat 12 de yatıp 6 da uyanıyor
Mommy_ vize25 Normalde kaka yapmadığı sürece uykusunu bölmemek için değiştirmezdim bende. Fakat oğlum bütün gün suluk elinde geziyor yatmadan önce de 240 cc mama içip yatıyor. Gecenin ortasında bezi taş gibi şişmiş oluyor. Bu seferde rahatsız olduğu için debelenip duruyor yatağında. Akşam 8:30 da falan yatıyor ben gece 12 de değiştiriyorum. Uyanmıyor zaten benim oğlum gözü kapalı oluyor hep. Bezini değiştiriyorum dönüp uyumaya devam ediyor.
vize25 Mommy_ Kızım da öyle. Bez değiştirirken uyanmıyor. Bir süre daha gecede bir kez değiştireyim ben de. Çünkü bazen bez çok doluyor.
_esraaozturkk_ vize25 sizin bebeginiz ile benim oğlumun uyku düzeni aynı bir kere degsitrdim uykusu bozuldu daha da değiştiremiyorum gece ztn büyük tuvaletini yapmıyor eğer yapmışsa mecbur değiştiriyorum ama küçük çiş olunca sbah 7 yada .7 .30 gbi uyaninca değiştiriyorum herhangi bişey de olmadi inşallah da olmaz
vize25 _esraaozturkk_ Benim bebeğim uyanmıyor ama bezi bazen dolmuyor bazen de sızıntı bile oluyor. Ben de ne yapacağımı şaşırıyorum. Gece üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum sızınca da. Neyseki üstünü değiştirirken bile gözünü açmıyor.😊
tugbaninpenceresi @vize25 benim kızım da 19-20 arası uyur sabah 6-7 arası uyanır, gece birkaç defa uyanıyor ama uykulu oluyor hemen emzirip yatırıyorum bezini sabaha kadar hiç değiştirmiyorum