Tatlininannesi vize25 merhaba. Ağızdan yapılan damlanın miktarı çok mu?Rota aşısında bir şırıngayı içirdikleri için 1 saat öncesine kadar emzirmemiş ol,midesi boş olsun demişti doktorum. Bunda da öyle bir durum var mıdır?
ikiprensesannesiiiii Zisan14 bizde ateş huzursuzluk va yapmadı hatta iğnenin girdiğini bile anlamadı hiç ağlamadı valla