0503 benimde aynen öyle ailem zayıf bende 61 le doguma girdim dogumdan bi hafta sonra 53 oldum ama benim bebeğim ilk ay cok iştahlıydı sonra ameliyat falan oldu mma da drgiştirdim gitti o iştah doktor nezle veya ameliyat sonrası bebeklerde olabilir zamanla düzelir dedi ama düzelmedi geceleri uyandırıyor msn benim uyandırmasam uyanıp içmez 4-5 saat sonra da uyanır zorlayarak 60 veirirm