Arkadaşlar benim kızımda 3aylık doktorumuz 5saatte bir 60cc verin dedi. Bu ölçüyle doyamadığım için 5saatte bir 75cc (golden goat) veriyorum. Ağladığında az miktarda da anne sütü verebiliyorum. Dr kutuların arkasında yazanlara bakmayın onlar satmak için fazla fazla yazıyorlar, sonuçta kimyasal çocuk için ilerleyen zamanlarda sorun olabilir dedi. Bencede mümkün olduğunca az mama vermenize fayda var.