Benim bebegimde hep uyurdu emmeye bile kaldıramazdm uyurken vermeye başladım gögsümü öyle de emmeye başladı şükür bende korkardım annemler hep kimi bebek uyuyarak kimi bebek aglayarak büyür bırak uyusun istedigi kadar sonuçta karnını doyuruyosn derlerdi ve gerçekten de öyle bırakın uyusun uyurken vermeyi deneyin gögsünüzü sonradan o uykulardan eser kalmıyor çünkü ☺️