Kızlar oğlum 33 günlük.. Anne sütü alıyor. Bugün öğle uykusunda halasıgil vardı uykuya tam dalamadı çocuklar hep bağırdı vs derken uykusu hep dağıldı yani rahat uyuyamadı. Neyse bir süre sonra emzirdim felan akşam 7 8 gibi uyudu 10 buçuk gibi kaldırmaya çalıştım uyanmadı neyse zorla emzirdim biraz. Şimdi sürekli uyku modunda arada bir gözleri açıyor biraz altını felan değiştirdim. Tekrar emzirdim. Şimdi yine uyudu. Birde gaz sancılarımız var hep ıkınıyor. En son sulu kaka yapmıştı. Acaba ondan rahatladı hemde gündüz uykusu bölündü ondna mı diyorum. Normal mi acaba normal de hareketli bir bebek.