Asafeymeninannesi asafoglum Yepisyenii 🥰 Bizde 1 ay 2 günlük olduk. Şu sıralar meme reddi var gibi. Aç ama emmek istemiyor 😒
Asafeymeninannesi Deletedmom50 Benimde pek verdiğim yok aslında. Araf’ın ağzında gördüğü zaman aklına düşer çocuğun emziğine saldırır 😒😅
Deletedmom50 Asafeymeninannesi kıyamam ,😂😂bende pek vermem yatmadan yatmaya ama o bir yerden büküp getirir 😂😂evin her odasında 1 tane muhakakkkki vardır
Asafeymeninannesi Deletedmom50 Ben gündüzleri saklıyorum genelde. Babası uyutuyor şu an. Uyuduğu yerde emziği alıp fırlattı yavrum, evladım 🥳😅
Asafeymeninannesi Deletedmom50 bu arada sana instadan mesaj atamıyorum hata verip duruyor ve bir tek sende oluyor bu durum 😒Sorun bildirdim ama tık yok. Mesaj atsana bana instadan
Nur_emir Asafeymeninannesi bizim biberonumuz da emzigimizde nuk ben çok memnunum nuk alman malı gayet kaliteli güvenilir