Asafeymeninannesi Merhabalar 😊🤍 Görsel olarak çok hoşuma gitti yalnız güvenemedim. Aranızda kullanan var mı ?
VERA19 Asafeymeninannesi Bizde nuk emzik kullanıyoruz.Çok tatlıymış buda memnunsa kullananlar bende almak istiyorum🥰 Ama emzik askısının geçirilmesi için kulpu yok galiba🤔
asafoglum Asafeymeninannesi Sipariş vericem yarın deneyeyim benmki emer her türlü ortodentik emzik hastası zaten😬 Her markadan aldık birde bunu alalım malum emzik bu habire yıkamak zor 2-3 saatte bir değiştiriyorum 5 emzik aldım buda 6.olsun ama çok hoş görüntüsü ya bayıldımm😍
Nur_emir Asafeymeninannesi bizim biberonumuz da emzigimizde nuk ben çok memnunum nuk alman malı gayet kaliteli güvenilir
Asafeymeninannesi VERA19 Umarım memnun kalan annemiz çıkar 😊 Evet kulp yok ama aslanın çenesinin bulunduğu kısma takılabilir 😌
Asafeymeninannesi asafoglum Emzik emen bebe candır 😍👶 Emme konusunda sıkıntı yaratmıyorsa beklemeyin derim ☺️ Çok hoş duruyor 😍
asafoglum Asafeymeninannesi 1 haftalıkken tıktım ağzına emziği 😂 Üvey anne diyorum ben emziğe susuyor en azından ağlaması duruor bir uyurken emmek ister zaten uyuyunca atar.Çok şükür emme konusunda sıkıntısı yok biberon meme emzik 3 lü combo gidiyoruz birde bunu deneyelim👍
Asafeymeninannesi asafoglum Yepisyenii 🥰 Bizde 1 ay 2 günlük olduk. Şu sıralar meme reddi var gibi. Aç ama emmek istemiyor 😒