Nazlimmmmm Azramom canım, tamamen iyileşinceye kadar kullan silikonu, onu çıkardığın zaman ilk emzirmelerde birazcık rahatsız olacaksın, ama sonradan iyileşiyor
Yildirims Burcu2026 ne yaptıysam fayda etmedi , bi ara silikon başlık aldım bebek hoşlanmadı. Diş sıka sıka emzirirken 40ımı buldu ve geçti çok şükür
TC07 Burcu2026 Philips avent meme ucu ben kullanıyorum 3 aydır çok memnunum benim göğüs başı olmayınca doğumdan önce aldım ama doğumca 1 hafta kadar sunni bişey sonuçta kullanmamayım emzireyim dedim. Mahvoldummm yara oldu çok canım yandi…kullanmaya başladım lansinoh da sürdüm çok faydası oldu bir daha tekrarlamadı. Gümüş kapakalr falanda var ama hem çok pahalı hem de benim gibi ucu olmayan biri için işe yarar olmayacaktı…kesinlikle tavsiye ederim…
TC07 Azramom Sonuçta gögüs yapısıyla alakalı.. ben philips avent göğüs ucu olmadan emziremiyorum. Çünkü meme ucu yok dolayısıyla yara oluyor..
Sevillia Bizde 7 günlüğüz cok canım yanıyor ne yapcam bilmiyorum emziresim gelmiyor vicdanen öyle üzülüp aglıyorum ki bu kadar zor olcagını asla bilmiyordum 😳 fito krem ve hametan karıstırıp sürüyorum inşallah geçer cok yarıldılar cünkü