ucmgk21 benimde aynı. Biri diğerinin neredeyse 2 katı. Küçük olandan daha az süt geliyor. Bu benim 2. Büyük oğlumda da aynıydı. Ama bariz fark yoktu. Dikkatli bakılınca fark ediliyordu. Emzirmeyi kesince ikisi de eşit oldu. O yüzden şimdi bu farkı pek takmıyorum. Nasılsa eski haline dönecek.