6 ay 26 günlük oğlum ve doğumdan bu yana hep sağ göğsümden daha fazla süt geldi Hep sırayla emzirmeye çalıştım yani bir sağ bi sol şeklinde. Ama şimdi emzirdikten sonra göğüslerim boş iken bile sağ göğsüm diğerinin iki katı büyüklüğünde hep böyle mi kalır? Benim gibi olan var mı?