Mom62636362 1-2-3 Ne kadar süre kaldınız acaba? 2 gün ücret almıyoruz dedi çünkü benim hastanem, sonra almaya başlıyorlarmış
zeynomer Bende 33+6 da doğum yaptım 21 gün oldu hala küvezdeler. Hortumla besleniyolardı bugün oğluma biberona geçmişler bakalım ne zaman beni çagırıcaklar
1-2-3 Mom62636362 10 gün kaldılar hiç bir üçret almadılar tüm hastenelerde öyle sadece ciddi durum olursa alırız demişlerdi çok şükür öyle bir şey de olmadı ben sadece doğum parası verdim
1-2-3 Mom62636362 10 gün kaldılar hiç bir üçret almadılar tüm hastenelerde öyle sadece ciddi durum olursa alırız demişlerdi çok şükür öyle bir şey de olmadı ben sadece doğum parası verdim
Drykmsl Sibel4264 37+2 de dogum yaptım. 2600 3250 dogdu bebeklerim küveze girmediler. Oglum dogum da kesik kesik agladıgı için 5saat kadar gözlem altına aldılar sonra getirdiler yanımıza.
Dykdyk Sibel4264 Eşimin yengesi 39. Haftada doğum yaptı girmediler. Ben 36+0 da yaptım biri 8 diğeri 15 gün kaldı.
Mom62636362 Zehra_Ens anladım, bize de bilmiyoruz diyorlardı kayıt yerindekiler 😅 nasıl bilemiyorlarsa artık
Semragnd Kuvöz yoğun bakım Olarak geçiyor ücret almamaları gerekir. Özel hastanede doğum yaptım. 45 gün hastanede kaldılar ücret ödemedik.
Mom62636362 1-2-3 iyi ki sormuşum, İlk doğumum olucak o yüzden bilgisizim, ikiz oldukları için erken doğma ihtimalinden dolayı kalırlarsa bizi ne bekliyor merak ediyordum, Teşekkür ederim cevabınız için 😊