Kubrakya Oyku34 merhaba nereye başvuruyorsunuz acaba bende almak istiyorum ama bilmiyorum nasıl olacağını
Oyku34 Kubrakya merhaba dogum belgesi gerekiyo esim basvuru yapti canim benim pek bilgim yok bilen biri yazar insallah