Mmbd MS-01 markasi floureon yaziyor ama ebayda yazarsan cikar ayni tip zaten (yurtdisindayim Belki Siz de degisik cikabilir ama )
Gulgugul milasmommy ben Aralık’ta Ali express ten aldım kamera 230 kira. Maşallah taş gibi Türkiye’de muadili 1000 lira en az🙈
milasmommy Gulgugul Ay ben salaklık ettim valla her şeyi önceden aldım hazırladım bunu düşünemedim daha doğrusu gereksiz vs diye aklıma girdiler. Keşke alsaydım bak bu saat olmuş hala araştıyorum o mu bu mu diye 🤦🏻♀️
kevsererturk MS-01 Philips avent almıştım doğmadan. İlk başlarda gereksiz gibi geliyordu hatta çalıştırmıyordum bile. Ama zamanla ihtiyaç duymaya başladım. Küçücük bi evimiz olmasina ragmen mesela salonda film izliyoruz, filmin sesi yüksek iki de bir kontrol etme ihtiyaci duyuyorduk veya sesi kisip acaba bebisin sesi mi diye paranoya olmaya baslamistik😅 veya mutfakta yemek yaparken de ayni seyleri yasiyodum. Bizimkisi sadece telsiz görüntü yok ama fazlasıyla yetiyor. Dönse bile sesi geliyor. Küçük de olsa mutlaka alın inanin cok isinize yarayacak. Akliniz bebiste kalmıyor 😊
MS-01 kevsererturk bizim evde küçük ama aynı durum bizdede oluyor ses çok gelse hemen çocuk mu uyandı diyorum sürekli gidip gidip bakıyorum birde esimin annesi falan önceleri uyurken acaba uyandı ki deyip giriyordu eşim uyandı mı deyip giriyordu ben bakiyordum sürekli yanina geliyorduk umarım bu sorunda ortadan kalkar 😄
Sarikuzumalp MS-01 odası uzaksa al derim. Ben Bi hevesle eşimin başının etini yedim al al al diye aldık 3 kez anca kullandım 🤣 eşim kızıyor aldırana kadar başımın etini yedin kullanmıyorsun diye bende sen işteyken kullanıyorum diyorum artık 😃
ozge3747 MS-01 Evet bence çok güzel bir özellik, siz de dipten bebek gibi emerek çekerseniz görürsünüz suyun nasıl geldiğini. Bu sayede boğazına kaçmıyor. Başta tam anlayamamıştır nasıl içmesi gerektiğini sonradan alışmıştır ;))
MS-01 ozge3747 aynen ben dipten sıkınca şu çıkıyor ucundan bastırıyorum çıkmıyordu hatta ilk başlarda suyu nasıl çıkartacam diye baya uğraşmıştım şimdi iyice ağzına alıyor öyle içiyor 😊😊
Aras-ve-annesi MS-01 bende aldım çokta kullanıyorum çoook memnunum😊 iyyykkkiii almışım canm telsizlerimmm 🤣
MS-01 Smgsydn bebevo canim 380 lira en ucuz onu buldum inşallah iyi çıkar yorumlara baktim aldım normalleri bile pahalı buda kameralı diye tercih ettim artık sansa
MS-01 NazliHilal kaliteli mi baya sesi ninni falan varmış içinde heralde umarım yakında gelir merak ettim açıkçası
NazliHilal MS-01 bence fiyat performans olarak iyi, araştırdınız zaten bilirsiniz fiyatlar genelde aşırı yüksek. biz 8 aydır kullanıyoruz, çok memnunuz. evet ninni var ama biz hiç kullanmadık. ses algısı, gece görüşü falan da çok iyi.