Mmbd MS-01 markasi floureon yaziyor ama ebayda yazarsan cikar ayni tip zaten (yurtdisindayim Belki Siz de degisik cikabilir ama )
MS-01 Lion1sev evet canim her sese uyanıyor diye almak istiyorum artık odasında uyuşun biraz zorlanacak ama yapacak birşey yok
Mommy_ MS-01 Bebeğinizin huyuna suyuna göre değişir. Benim oğlum evde çıt çıksa uyanıyor o yüzden kapısını kapatıyorum telsiz açıyorum. Odası da ayrı gece de kullanıyorum sürekli. Elim ayağım gibi resmen
Veritas https://a.aliexpress.com/_B1L0xS çinden alabilirsiniz acil değilse ben kullanıyorum çok memnunum. Karanlıkta görüntü kalitesi güzel ses aktarımı oldukça iyi
MS-01 Ecemert34 bende baktım letgo dan bulunduğunuz yerden mi aldınız yoksa kargoyla mi yolladılar acaba
ozge3747 MS-01 Onun özelliği öyle, normal çekmeyle gelmez su. Bebek gibi damağa yapıştırıp emilmesi gerekiyor memeyi nasıl emiyorsa o şekilde. Bilinçli olarak öyle yapılıyor yani
MS-01 ozge3747 aa onu bilmiyordum ama öyleyse iyi ilk başlarda sanırım sert gelmişti yada alışamadı ondan zorlandı şuan şu iyi geliyor
Dent Kameralı kullanıyorum e bebekten almıştım v-tech markası. Çekim gücü çok iyi. Ama ben hamileyken almıştım.iki seneyi geçti. Fiyatlar uçmuş.
ozge3747 MS-01 Evet bence çok güzel bir özellik, siz de dipten bebek gibi emerek çekerseniz görürsünüz suyun nasıl geldiğini. Bu sayede boğazına kaçmıyor. Başta tam anlayamamıştır nasıl içmesi gerektiğini sonradan alışmıştır ;))
MS-01 Sennha kameralı alayim bende bakalim sansa inşallah güzel olur çok pahalısını alamam yani şuanda ama 400 lira falan olanlar var onlardan alırım en ucuzu onlar
Busekayra16 Merhaba ben xıamıo 360 derece dönen güvenlik kamerasından aldım fiyat performans olarak mükemmel. Telefon tv bilgisayar her yerden izleyebilir ve çift yönlü iletişim kurabilirsiniz bir bakın isterseniz ben trendyoldan 240 a aldım
Zhrnz MS-01 ben kullaniyorum 2 cocugum daha var bebisi uyandirmak icin can atiyolar o yuzden besigine katip.kapiyi kapatinca ve is guc yapinca cok rahat oluyor cok isime yariyor 🤗