Hanımlar elbette havalar ısındı. Bebeklerimiz terliyor lakin uyurken her insan ve her bebek üşür. Bunu da düşünüp hareket etmeliyiz. Balkon kapısını açık bırakmak doğru bir şey değil. Onun yerine ince pijamalar uygun olabilir. Ben bazen üstü giydiriyorum altı giydirmiyorum giydiremiyorum çünkü 😂 bâzen body ile yatırıyorum duruma göre hareket ediyorum aikcasi. Ama muhakkak üstüne battâniye ortuyorum. Bu evin sıcaklığına göre değişiyor ince ya da peluş kıvamlı. Asla çorap ile yatirmiyorum .