Asyaaihsnser Ben bir sey ortmuyorum, onun yerine uyku tulumu kullaniyorum. Fakat bir suredir cok sicak oldugu icin ve elimde de bu havaya uygun tulum olmadigi icin, askili bir atletin ustune ince penye bir pijama giydiriyorum gece. Ayaklar ciplak. Bazen bu bile fazla geliyor, yakinda tisorte gecerim muhtemelen. Ustune bir sey ortmek zor cunku aciyorlar. Gece surekli kontrol etmek gerekiyor ve sicaklik dengesi de kurulamiyor. Uyku tulumu cok iyi bence. Her mevsime uygun tulumlar var, TOG degerlerine gore bakilip, giydirilebilir.