Essila Moci bazı ebeler 12.ayda yapıyorlar benim bebeğim 9 aylıkken beni çağırdı bizim ebe, gittiğimde izinli olduğu için başka ebe yaptı aşıyı ben 1 yaşında yapıyorum keşke gelmeseydin pandemi dönemi dedi çok gerekli değil sonra da olsa olur demişti belki sizinki de 12.ayda yapıyordur