Bercemdila65 benimki de 7 aylıkken 6.700 dü şimdi 8 aylık olacak 3 gün sonra ne kadar bilmiyorum ama bence en fazla 7 olmuştır😃 yemiyor yahu emmiyor biberon almıyor istemeye istemeye öğüre öğüre yedirmeye çalışıyorum ek gıdaları çok zor iştahsız bebek. En son gittiğimiz yerde mama sandalyesi istedim garson AA daha küçük değil mi dedi😂 eskiden çok üzülüyordum şimdi takmıyorum kafama sonuç olarak iştahsız bebeler de büyüyor kocaman adam oluyor😊