UrassAnnesi Ecemsu12 Aynı durumda olnlar derneği bekleyelim bakalım. Önceden beş altı kaşık yiyordu yine. Şimdi kaşığı görünce ağzını sıkı sıkı kapatıyor ne denediysem olmadı.
U-2310 Ben de katılayım bu kervana alışamadık hala dişten mi kaynaklı yoksa kendi mi alışamadı sevmedi mi bilemiyorum 😑
Sblatc U-2310 sizde durumlar nasıl düzeldi mi? Ek gıdaya başlayalı 2 hafta oldu sebzeleri sevmedi zaten artık ağzını bile açmıyo kaşığı görünce
U-2310 Sblatc benim bebeğim bi süredir hasta ek gıdayı suan hiç istemiyor maalesef bir aydır bronşitle uğraşıyoruz 😑
bilgekizinannesi U-2310 çok zaman geçmiş ama aynı durumdayım ne oldu düzeldi mi acaba yemesi Nasıl şu an?