Seda1706 Erbebek hassas bölgeya zor geçmiş olsun tekrar inşallah önemli bişey değildr pıhtı falandır belki
Lale Seda1706 regl olsun mi canım ben regl olduğum hep parca düşüyordu benden bazen vajinamdan ben çekip alıyordum. Ama senin ki orda mi düşmüyor mu ?
Seda1706 Lale zamanı aslında benimde aklıma o geldi ğıhtı gibi olabilr dye ordaydı baktığımda yeni farkettm zaten düşmedi henüz
Seda1706 Erbebek illaki korkuyo insan bende gördüm bida bakamadım bile zaten soğukkanlı bi insan değilim. Akıntın filan oluyomuydu
Seda1706 Zeynepppppp yani regl olabilir diyede düşünüyorum olmazsa gidicm. Sen neden gidemiyosun canım?
Seda1706 Erbebek sorma ben daha doğumun etkisini atamadım üstümden. Mantar için fitiller oluyo ek hap falnda verebiliyo içerden tedavi korkma sende
Zeynepppppp Seda1706 dogumumda alttan muayne fazlasiyla oldum artik allttan muayneden korktum acikcasi o yuzden gitmiyorum
Erbebek Seda1706 ayy insallah gecsin biran once eski sagligima donmek istiyorum hatta bazen anamin evi dedigim bile oluyo 😀
Erbebek Seda1706 ayy insallah kuzum gecsin saglima kavusayimm bide bu kilo mesellesi var onuda halletnem lazim