bimohr1406 Sero12 ağrılar gün geçtikçe hafifliyor ben parol içiyordum yürürsen ağrıların hafifler daha çabuk iyi olursun
Mentuglale Sero12 5 gün oldu benimde parol verdiler onu kullanıyorum dikiş yetim falan baya ağrıyor inşallah yakın zamanda geçer 😣
Gunes55 Sero12 10. Gunumdeyim bi skntim kalmadi cok sukur. Ortalama bi haftaya rahatlarsin. Hergun daha iyi olacak. Gecmis olsun
Hazal89 Sero12 brufen vermişti doktorum cok iyi geldi 1 hafta sonra cok daha iyi olursun bol bol yürüyüş yapmalısın daha cabuk toparlanıyor