16 aydan selamlar 🤦🏻♀️ mamajoo alıştırma bardağı dışında hiçbişeyle içmiyor daha yeni sihirli bardak aldım nuby marka yok onu da sevmedi baby plus alıştırma bardağı aldım onu da sevmedi mamajoonun da uçlarını hep kesti dişler her yer su oluyor pipetli denedim o da olmadı bende ne yapcam bilmiyorum ya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️